25 Temmuz 2014 Cuma

Diziler-Once Upon a Time

Yaz tatilini kim sevmez ki? Hele yoğun geçen bir kış sezonunun ardından geliyorsa sırf evde takılmak bile insanı rahatlatıyor. Şu aralar evde dinlenen biri olarak benim kafa dağıtma yöntemim ise yabancı diziler. Kış sezonunda sürekli takip ettiğim Game of Thrones, Homeland, 24, Masters of Sex, The Following gibi diziler vardı. Tatilde iken daha evvel duyduğum ama izleme imkanı bulamadığım dizilere yöneldim. Bunlardan biri Once Upon a Time. Rahatlatıcı, mutlu edici bir yanı var. Karakterleri ise çok beğendim. Oyuncular ve canlandırdıkları karakterler gerçekten çok uyumlu. Bu diziyi merak etmemin en önemli sebebi ise 50 Shades of Grey filmi.  Filmin yeni yayınlanan fragmanı izledim ve Jamie Dornan diyorum gözlerimden kalpler çıkarak. Hayran oldum adama. 2 dk'lık bir gösterimde bile dikkatimi çekti kendisi, ben de daha evvel oynadığı film ve dizileri incelerken Once Upon a Time'a denk geldim:) İzlemeyenler varsa kesinlikle öneririm. İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder